27 Eylül 2010 Pazartesi

eylül'de olimpos





2 yorum:

Adsız dedi ki...

Böyle de yapılmaz ki, Pazartesi Pazartesi.
Gerçekten çok başarılı fotoğraflar. Altta yer alan bira fotoğraflarını ise, yemin ederim bir derginin reklam sayfasından filan alınmış sandım (öyle değil, değil mi?)

Ha bir de senin hayatı anlatış şeklin bence eşsiz! Çok yazar okudum şu internet denen platformda. Sözlükte çok kişiyi takibe aldım depeyi, nazmiye demirel, otisabi, travis and tyler durden, terelelli temcik, stevemcqueen, rrr, vs. daha sayamadığım bi dünya insan. Sanırım çekinmeden ve kafadan, seni en iyisi ilan edebilirim. Ettim.

Klavyende şeytan tüyü mü var laaan? :)))

mies dedi ki...

merhaba, pazartesi yaptığım bu terbiyesizlik için özür dilerim ama çalışmayan adamlar için miladi takvimin pek önemi yok. fotoların hepsi bana ait, zaten marmara gold'a hiçbir dergi kucak açmaz:) beğenilerin için teşekkürler ama en iyisi falan değilim be abi, n'aptın. tek isteği tuborg'a girmek olan bir adamdım, onu bile beceremedim.