12 Ocak 2011 Çarşamba

nasıl da nefret ederim kesitten

şu anda cinnet eşiğindeyim ve o kadar sinirliyim ki monitöre kafa attıktan sonra defolup gitmekten başka isteğim yok. sikeyim mimarlık kisvesi altında ne kadar yapılan motif varsa. sadeleşmek istedikçe işler kunilleniyor, alçı tavandaki oryantal motiflere bakarak kusma isteğimi bastırıyorum. bitmiyor ulan, azalmıyor bile. akşamlarım bile anlamsız oluyor gün boyu uğraştığım bu sikimsonik işler nedeniyle. yapmaya çalışıyorum, biraz yapıyorum fakat beş dakika sonra sesimi çıkarmadan isyan ediyorum. ne zamana kadar böyle sürecek esteban, ne zamana kadar daha köşeye sıkışacağım? sabretmekten başka çare yok şimdilik, eve geri dönemem. uzak doğuya giderim ama "olmadı" deyip eve dönemem. belki ay sonunda alacağım para ve aklımı kaybedene kadar yemek yemek beni sakinleştirir, belki de üzerindeki atatürk olan renkliler beni sağlamından uyuşturur. fakat şimdi sinirliyim, autocad merkez ofisini bombalayacak kadar sinirliyim. yaptınız da iyi bok yediniz değil mi!


Hiç yorum yok: