2 Ekim 2010 Cumartesi

deadman

2 yorum:

Adsız dedi ki...

nays şat!!
güzel yakalanmış, ellere gözlere sağlık!

bu arada sorucam sorucam hep unutuyorum. kardeşine okutmuşsun ya hani, kız arkadaşın da okuyor mu yazdıklarını? yani biliyor mu sözlüğü, burayı vesaire? ne alaka şimdi?! dedin, duydum :)
deme! :p

ben mesela, katiyen aileme, sevgilime, çok yakın arkadaşa okutamıyorum yazdıklarımı. sonrasında rahat yazamamaktan korktuğumdan. ve tabi ki alacağım tepkiden. öyle işte

saygı & hürmet

mies dedi ki...

kız arkadaşım da okuyor evet, sözlüğü ve burayı. yazdıklarımı beğendiğini söylüyor, zaten tanışmamız da bir mesajla başlamıştı. kendisi de sözlük yazarı :)

tanıdıklarımın yazılarımı okumasını ben de başta istemiyordum, istediğimi yazamam zannediyordum. fakat yazdığım şeylerin çok ehemmiyeti olmadığı için, şimdi o kadar dert etmiyorum. yine de ailemin okumasını istemem. en azından tuborga olan bu sevgimi açıklayabileceğimi sanmıyorum. bunun dışında rahat rahat yazıyorum, pek çekinmiyorum.