11 Ekim 2010 Pazartesi

yazarımız...

yazarımız yıllık izninin bir bölümünü kullandığından ya da kim bilir yine hangi cehennemde sürttüğünden yazısı elimize geçmemiştir. düzeltir özür dileriz bile diyemiyoruz, adam iyice arsız çıktı.


bloga dair süper planlarım var, dev yazı dizileri ve röportajlarım (tabii ki kendimle) da olacak ama bu aralar eve bile varamıyorum ki. aile gelenekleri ve piknik sevdalısı dayım sağolsun, resmen turneye çıktık. beş gün ardı ardına yanan mangalla rekorumuzu geliştirdik, kolesterol klasmanında başa güreştik. dayım bu sabah ingiltere'ye döndü de ancak bilgisayar başına geçme fırsatım oldu. tabii, bu kalıcı bir durum değil; yaklaşık bir saat sonra antalya'ya sevgilimin yanına gidip altın portakal film festivaline iştirak edeceğim. akşama kadar film ve birinci yıldönümümüzün kutlanması. gizel olacak, zaten bu kaosta fazla görüşemedik; bari bütün günümüz sevgiyle ve sinemayla geçsin. yarın kardeşimle fethiye'ye (işi nedeniyle) gideceğim, çarşamba günü sanırım birkaç gün olimpos ve ağaçev konaklaması. hafta sonuna doğru aziz dostum willy, izmir'den gelecek ve yıllık iznini kullanacak, bana bira içirecek ve haftaya pazartesi sanıyorum ki, her şey sakinliğe erecek. işsizlik bana epey bir geniş alan sağladı, koş koş bitmiyor. olimpos tanrıları bile yeter ulan gezme dese de, mecburiyetten be. şartlar bunu gerektiriyor. mangal kavminin bir neferi olmak kolay değil. çaba gerektiriyor. şimdi yol için, eski uykusuz'ların en güzel sayfalarını birleştirip yeni ve süper bir uykusuz yapmam lazım. tıraş olmak da lazım tabii ki, pek tatlı sevgiliye öpücük konforu için bunlar şart esteban. 


hayat bir bana güzel sanırım, herkesten özür diliyorum.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence iş seni, bilerek bulmuyor. Yani çalışırken o kadar çok bu tür günlerin özlemiyle yanıp tutuşmuştun ki (şahidiz), biraz izin veriyor bence hayat sana.

Bence sen de çok fazla takılma yaae. Adamı sinir sahibi eder yoksa. Oluruna bırak. Siiiz dı dey! Karpe Diyem :))