4 Şubat 2011 Cuma

abdelghani faouzi

1 ocak 1985'te fas'ın efsanevi şehri casablanca'da doğan bu kıvırcık saçlı kertenkelenin benim hayatımla kesişmesi bu gece saat 00.35'te gerçekleşti. ben o sırada bilmem kaçıncı uykumdaydım ve aziz dostum willy ile dar bir arabada güney amerika'yı dolaşırken antalya'nın her yerden daha güzel olduğunu savunuyordum. yatağımda hareketsiz yatarken, abdelghani de kaleye sırtı dönükken topu aldı ve bir anda academica defansının arasından geçip kaleciyle karşı karşıya kaldı. sağ ayağının dışıyla topu birkaç metre sürdükten sonra da son derece soğukkanlı bir sol içle kalecinin yanından topu filelere gönderdi.  bu sezonun ilk golünü de cinnet geçirmiş bir hindi gibi kollarını çırpıp korner direğine doğru koşarak kutladı. güzel bir gol atmıştı ve bu gol bana tam elli lira kazandırmıştı. ilk yarı beraberlik ikinci yarı antep ve ilk yarı beraberlik ikinci yarı guimaraes kuponumun pek tutma olasılığı yoktu ama bir önceki gün şans topu denilen zımbırtıda 3 bilerek 2.25 kazandığım ve oynayacak fazla maç kalmadığı için böyle bir şey denemiştim. mantık yürüterek hiçbir şey kazanamadığım bu iddaa serüveninde mecburen doldurduğum kuponlarla belki bir gün guimaraes'i satın alır ve faouzi'yi takım kaptanlığına getiririm. velhasıl gassaray yine yenildi, bir önceki maçta ne halt ettiğini bilmediğim guimaraes ise 80. dakikada gelen golle galip geldi. bunlar da beni durduk yere mutlu edip tutunamayanlar'ı sonunda bir kitapçıdan alabilmek için gerekli kaynağı sağladı. viva abdelghani!

Hiç yorum yok: