23 Şubat 2011 Çarşamba

gün olur

mutlak değerini alırsam eğer hiçbir şey yapmadığım bir mesainin son dakikalarına giriyorum. scrabble'da beni küçümseyen ve kendini önemseyen bir herifi ayar manyağı yapmak dışında net bir başarım yok. beynim bir şeylere odaklanmaktan fersahlarca uzak olduğu için bir yerlere bir şey yazma ısrarında da bulunmadım, fifa 99 oynayıp batistuta ile imkansız rövaşatalar atmak ve eve çıktıktan sonra ps3 almak gibi mülteci isteklerim oldu ara sıra. mail hesaplarıma girip eski maillere göz atana kadar anlık gelgitler yaşadım. günlüğe yazılacak kadar sıradan saatler geride kaldı ve bir daha 23 şubat 2011'i görmeyecek olmamın büyüleyici bir tarafı olmadığını kabul ettim.

eski maillerimin arasında şöyle bir dolaşmak zaman yolculuğu konusunda epey ilham verdi. 2005'te yaptığım okul projesinin maket fotoğraflarını buldum. göksu deresi kenarında bir araştırma merkeziydi ve ne araştıracaklarını dönem sonuna kadar bulamamış fakat projeden b+ gibi iyi sayılabilecek bir not ile geçmiştim. bir dönem boyunca  uğraşıp da dümdüz bir bina yapmak o zamanlar kabul edilebilirdi, şimdi bir haftaya sıkışmış alengirli projeleri düşündükçe okulun değerini daha iyi anlıyorum. bir kez daha öğrenci olsam ne yapardım peki? kesinlikle mimarlık ve sanat tarihi gibi derslere önem verir, seçmeli dersleri eskiz teknikleri-serbest el gibi güzelliklerden seçerdim. bunların dışında yine kaytarırdım, burulma momentleri ve tedirgin ataletler şahidim olsun ki statiği ve türevlerini hiç sevmedim. sayısalcı görünümlü bir sözelciydim ki hala öyleyim. gerekirse türkçeyi fullerim. türkçeyi fullerken yarattığım oksimoronun keyfiyle fullerim hemi de.

yazı işini çok yayınca dünkü gibi "arkası yarın" pozisyonu oluştu. ofiste kalsam kalırdım da, porto-sevilla maçından para kazanacağım. kupon doldurmayacak adeta çek imzalayacağım be. bu da spor gazetelerinin anlamsız çığırtkanlığı gibi oldu. neyse, bir yere varmayacağı kesinleşen bu yazıyı da bir yerden bitireyim. migros'a gidip akşam boyunca devam edecek futbol festivalini taçlandıracak şeyler almalı, gerekirse haydari opsiyonunu gerçekleştirmeliyim. haftada bir olan whopper hakkımı da değerlendirmek için ne kadar güzel bir gün. hava artık geç kararıyor ve günler uzuyor. maça bir saatten fazla bir zaman varken, guarin maçı zihninde oynuyor.

işte iddaaseverler için açık çek:

porto-sevilla: 1/1

marsilya-man u: x/x

inter-bayern: x/x

ulan bir edebiyatçının yolculuğu temasıyla kurduğumuz blog, kıraathane köşesine döndü ama olsun o kadar. bari araştırma merkezinin fotosunu koyayım da seviye yükselsin. ciao!

Hiç yorum yok: