25 Nisan 2011 Pazartesi

çimen lekesi

geçen cuma akşam üstü kararan gözlerim ve hareketsizliğin bonusları, bu haftaya yeni kararlarla başlamama neden oldu. dünyanın işi de olsa günde bir saat dışarı çıkıp yürüyeceğim. sakin bir yer bulursam da çimlerde uzanıp gözlerimi kapatacağım. yüzüme çarpan güneşi her zaman severim, bana başka bir ülkedeymişim gibi bir his verir. ne zaman okyanusu göreceğiz esteban? öğlen aralarımı dışarıda geçirdikten sonra da sırtımda çimen lekesi ile işe geri dönecek ve akşama kadar tek bir noktaya bakmamaya çalışacağım. canımdan değerli mi lan? cuma akşam üstü gelen boyun ağrısı ve göz feri kaybolması, etkisini cumartesi akşamına kadar devam ettirdi. kaputaş'ın soğuk suyu anca kendime getirdi, beyaz taşların üzerinde uzanmak ve kırmızı'nın yeni ambalajını patlayan dalgaların önünde çekmek de iş kaynaklı olumsuzlukları sildi. fakat pazar akşamı o kadar yorgundum ki, değil bilgisayara fotoğrafları atmak, behzat ç.'yi bile izleyemedim. deve gibi bayılmışım televizyon açık, uyandığımda dizi çoktan bitmiş ve lodos adında sanıyorum ki kalitesiz bir film başlamıştı. saatler sonra uyanacak ve işe gelecektim. pazar gecelerinin travması alabildiğine devam ediyorken, yatağa geri girdim. rüyamda italya-arjantin maçında orta sahada oynuyordum. yemyeşil çimlerin üzerinde dünya'nın en büyük futbolcularıyla başabaş mücadele ederken, messi'yi bir türlü durduramadım. çok güçlü ve hızlıydı.

5.30 yerine 5.00'te kalktım, çantamı hazırladım ve biraz daha televizyon izledim. birmingham'a beş atan liverpool'un mutluluğu, pazartesi sabahı demeden odaya doldu. seneye bir şampiyonluk? king kenny'nin idaresinde neden olmasın? kanalların arasında öylesine dolaşırken de süre bitti ve kalktım gittim. otobüs dolu geldi, yüzümü insanlara dönerek sonradan eklenmiş kolpa bir koltuğa kuruldum. straight to my heart, denizin üzerinden yükselen güneş sisli ormanların içinden geçip ortalığa masal atmosferine çevirirken dinlemek için yeterince iyiydi. bir uyuyup uyanarak, yarı gerçek bir yolculuktan sonra ofise vardım. yeni bir hafta başlamıştı, bir hafta daha dayanırsam maaş alacak ve hepsi bir avuç dolar için diye sağa sola göndermeler yapacaktım.


Hiç yorum yok: