13 Nisan 2011 Çarşamba

next tweet manyaklıkları

aşağıdaki cümleler bir bilgisayar programı tarafından rastgele oluşturulmuştur. artık beynimi boş yere meşgul edip bir şeyler yazmaya çalışmayacağım. çalışsam bile bu yaratıcılığın binde birine ulaşmazdım zaten:

"Fakir ülkelerin mimarlığı olmadığı gibi, dünü de piyasa mimarı olamaz. 5 yıldızlı otel nedir ki bu, bir!"

"Chuck norris isterse yumruk atabilir o kadar! dünya'ya dışarıdan bakıp içeyim bu aralar."

"Sabahın köründe tenis dersi alan ve bundan sonra cumartesi çalışacağı bir kabileyi öldürecek kadar!"

"The beatles'tan başkasına basıyor tv'yi kapatıyorum fakat yine kapalı. hem de yetti artık."

"Büyümek sıkıcı da, ihtiyar bir tiyatro. en büyük cumartesi çalışmamak planını uygulamaya başlayacağım."

"If i was blind. this would be panpa! iki boş koltuk. sümeyye: return of the beatles'tan başkasına basıyor?"

"Cehenneme giderken ikametgah ilmuhaberi, adli sicil kaydı ve sharapova'dan hallice oldum."

"Ben giremeyince siz neyin peşindesiniz orospu çocukları diye. bu sefer girebiliyor fakat sonra isa'nın da?"

"Deri mağazası yapan yumruklarla yayın bile yasadışı bir yorum. valla sövmeden devam etmek istiyorum?"



Hiç yorum yok: