2 Kasım 2010 Salı

rubin kazan ama sen kazanma!

gerekirse kelime oyunlu cin başlık bile atarım ama ne olurdu her kupona rubin kazan yazmayaydım. lavuklar, barcelona karşısında iyi top oynamıştı; ileriki kuponlar için bedbaht bahisçilere de göz kırpmıştı fakat yine olmadı. 0-0 berabere kalıp, beni bu nefis şampiyonlar ligi gecesinde ilk maçtan yatırdılar. biraz sonra başlayacak diğer maçlara, şuurunu kaybetmiş fakat bunun farkına varmamış kenya devesi gibi bakacağım. bari diğerleri de tutmasın, hepten yatayım. tek puanla teşekkürü kaçıran ortaokul öğrencisi olmak, karnesini 1 ve 2'lerle donatmış gönlü geniş bir arsız olmaktan her zaman daha kötüdür. yaptığın tercihte bile başarılı olamadığını gösterir ki, bunun üzerine iki tane trajedi yazarım, üstüne de takım elbise dikerim.

- bu nasıl bir blog anlayışı, neden bahsediyorsun sen saçma adam?
- rubin kazansaydı, ben de kazanacaktım be ağbi. yine ilk maçtan mağlubiyeti garantiledik. anti-madde gibi adam oldum, iki üç kuruş kazanmaya çalışırken.

neyse, topunun allah belasını versin liverpool hariç.

Hiç yorum yok: