21 Temmuz 2011 Perşembe

drunk zombie

- gecenin üçünde kararlı ve çapraz adımlarla nereye yetişiyordun genç?

bira şişesinde balık olduğumuz bir gecenin ardından eve yürüyebilirmişim gibi geldi, müziğim ve bacaklarım yanımdaydı. cılız ışıkların yolumu aydınlatmaya çalıştığı bir gecede dev adımlarla eve doğru yürümeye başladım; mavi sakal'dan başladım yürümeye ilk ateşi yaktı. ilk taşı da günahsız olanınız attı. sırtımda çarmıhım yerine fotoğraf makinem vardı ve eve giden yol da hafiften uzamaya başlamıştı. ejderhaların alçak uçuş yaptığı sarp vadilerden geçmek, yerin yedi kat altındaki madenlere inmekten çok daha güvenli gözükürken gerçeğin ne olduğunu düşünecek kadar bile zamanım yoktu. hangi yüzyılın kayıp ozanıydım ve ben kimdim? ayağımın altında ufalanan taşlar sonsuz bir karanlığa karışırken fısıldayan ağaçların altından geçip eve sonunda vardım. yaklaşık bir saatte 5km yol yürümüş ve doğru kapıya ulaşmıştım. doğru sözcükleri söyleyince ardına kadar açıldı; kafam bir dünyaydı ve yatağım beni sarıp sarmalamak için hazırda bekliyordu. dolabı açıp kafaya bir şeyler diktim, bu sanırım ice tea doğrultusunda bir likitti. yatağa yığılmadan bir saniye önce alarmı kurmayı başardım.

sabah alarm çalmadan uyanıp soğuk suyun altına girdim. kafamın içinde daha önce duymadığım bir şarkı dönüp duruyordu. nota bilgim, diğer ağaçtaki maymuna iftira atan başka bir maymunun analitik geometri bilgisinden fazla olmadığı için bunu kağıda aktaramadım. şofbeni açmadım, sudan iğneler çıplak tenime çarptığı vakit daha iyi olacaktım. mentollü şampuanı avucumda biraz bekletip, bunun kafaya dikmek yerine kafaya dökmek için yapıldığına ikna oldum. her boku kafaya dikersem sonum dev bir köpükten hallice olurdu. daha gençtim, yeterince içtikten sonra eve yürüyecek gücüm vardı. 

evden çıkıp semte kurulan pazarın içinden biraz daha insan olarak geçtim, üzümler şahane gözüküyordu ve en son ne zaman üzüm yediğimi hatırlamıyordum. öğlen yemeğini üzüm merkezli renkli bir meyve tabağıyla geçiştirirsem, devam etmekte olduğum diyete bir halka daha ekleyebilirdim. yiyerek zayıflatan diyetler bir kenara, içerek zayıflamanın imkansız formülünü bulduktan sonra, kel dervişler gibi kanal kanal gezebilirdim. 




Hiç yorum yok: