6 Temmuz 2011 Çarşamba

tedarik sürecinde

cuma akşam üstü siparişini verdiğim lensin cumartesi gelmesini ve onunla birlikte pazar günü boyunca fotoğraf çekmeyi beklemiyordum tabii ki de, en azından pazartesi günü bir gelişme olmasını umuyordum. pazartesi ve salı bitti ve sipariş sayfamda cuma günü yazan şey, mevcudiyetini tüm arsızlığıyla devam ettirmekte:

"tedarik sürecinde"

şu andan itibaren çapraz ateşe başlayıp haftanın sonuna doğru lensi body'e takmak ve keyfimi sonsuza netlemek istiyorum. pazar günü kardeşimin doğum günü kutlamaları çerçevesinde yat turu var ve turkuaz koyların dibinde dolaşan gümüş pullu balıkları çekmek için 300mm'nin iyi olacağını düşünüyorum. eğer ben bir şeyin iyi olacağını düşünürsem ki bu pek sık yaptığım bir şey değildir, o şey mükemmele yakınsar ve etkileri hayatım boyunca devam eder. üretici firmadan bekliyorlarmış, şimdi bu adamları telefonla arasam, sinirimi bozduğumla kalacağım. sahibinden.com'da 250 kağıda az kullanılmış buldum; satıcı da güvenilir biriymiş, hafta sonları ailesiyle pikniğe gider ve ağacın tekine salıncak kurup çocuklarını sallarmış saatlerce. evine ve yuvasına bağlı, dürüst ve iyi mangal da yapan bir insanın beni kandıracağını sanmıyorum. siparişi iptal ettikten sonra paramı kurtarabilirsem bu işe girmeyi düşünüyorum, pazar günü yat turu var ve mağduriyetimin çıplak kanatlarıyla tekneye adım atmak istemiyorum. öğlene kadar mühlet sana hepsiburada; tedariğin ve sürecin beni çileden çıkartmayacak şekilde sonlansın. içimde yeniden şahlanan fotoğraf çekme arzumu zedelemeyecek şekilde davran, yoksa ben kılıcıma davranmak zorunda kalacağım.



2 yorum:

4numara dedi ki...

bugün gelir lens...lens geldikten sonra bakarsın siteye, hâlâ tedarik sürecindedir...

mies dedi ki...

sanmam ya, cumartesi sabahına kadar serüven devam edecek gibi. mail attım gerçi bugün akşama kadar mühlet verdiğimi yoksa iptal edeceğimi söyledim. tehdit her zaman işe yaramıştır.